“Aquí em sento lliure i en un entorn segur per treballar”
Soc Kalpana Bomble. Visc a Mumbai però vic d’una petita ciutat a Maharashtra. Vaig fer un curs de sastreria avançada
“La pandèmia va afectar tota l’organització, però l’organització no va permetre que afectés les nostres vides”
Parlem amb Sidhamma Naikodi, treballadora tèxtil de Creative Handicraft (CH), a Mombai, India. Com i
“El que més valoro de la feina són les idees construïdes en grup: totes pensem diferent però compartim i aprenem alhora”
Parlem amb Graziela Mombach, treballadora de la cooperativa Justa Trama, a Brasil. Com i quan
“Fem més bonics els negocis donant a les dones el poder de canviar el seu futur amb ingressos justos i condicions de treball favorable”
Parlem amb Niki Gómez, membre d’I was a Sari, un projecte amb base Mumbai-Milan. Explica’ns
Taula rodona: Qui fa la meva roba?
El 28 d’abril tanquem la campanya Les vides que vestim i l’agenda d’activitats que hem
Cicle formatiu: consum i producció sostenible
Les pautes de consum i producció de les nostres societats mantenen molt sovint, una tendència
#MaiMésRanaPlaza: sortim al carrer
El 24 d’abril es compleixen 9 anys de l’ensorrament de l’edifici Rana Plaza a Bangladesh,
Taula rodona: Women Fashion Revolution
Dona i tèxtil històricament ha estat un binomi habitual… i segueix sent-ho! Dimarts 19 d’abril
“En nodrir el potencial inherent en les dones, es converteixen en agent de canvi de les seves comunitats”
Parlem amb Johny Joseph, director de Creative Handricraft a Bombai, Índia. Com va sorgir la