1 Step 1
Xarxa de municipis pel comerç just i les economies transformadores

1. CAMPANYES DE SENSIBILITZACIÓ

S’ha identificat la necessitat de generar campanyes i continguts compartits entre els municipis. Per fer-ho, necessitem identificar els públics prioritaris per treballar durant el proper 2025.

Identifiquem el públic objectiu a partir del qual treballarem les temàtiques de les campanyes.
GensPocBastant Molt
Intern ajuntament (entre departaments)
Ciutadania general
Mercats
Biblioteques
Escoles
Hosteleria
Altres
Si comencem treballant públics interns (dins l'Ajuntament), quines temàtiques et semblen més adequades?
GensPocBastantMolt
Explicar què és el comerç just.
Visibilitzar el vincle entre el comerç just i els ODS i el potencial transformador de la compra pública;
Mostrar possibles vincles i aliances amb altres departaments
Altres
Si comencem treballant públics externs, quines temàtiques et semblen més adequades?
GensPoc BastantMolt
Consum responsable al Nadal
Explicació bàsica què és el comerç just, les finances ètiques i les economies transformadores
Vincle entre comerç just i ODS
Altres

2. ALIANCES  LOCALS i INTERNACIONALS

La Xarxa ha de servir per promoure aliances tant internes dins els ajuntaments, com entre ajuntaments catalans, o entre ajuntaments i/o actors de l’estat espanyol i internacionals. 

Una de les formes d’aconseguir aquest objectiu és amb la participació a la campanya internacional Ciutats pel Comerç Just. 

Doneu-nos la vostra opinió sobre les següents propostes d'activitats:

PER A CIUTATS PEL COMERÇ JUST I CIUTATS CANDIDATES:
PER ACABAR...
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right